fredag 25 februari 2011

shopping..

Gårdagen gick i shoppingens tecken...:)
Vi började dagen med att åka in till stan o gå på bokrean

Både jag o Theo fick med oss något hem...
Till våren ska jag försöka styra upp våran trädgård som förra sommaren var ganska trist, så behöver massa inspiration...
Tyvär vill jag nog mer än jag kan o orkar så det gäller att begränsa sig lite..

På kvällen åkte jag till Kattis där var det klädparty,Blingo
Det blev ett par byxor och en body till Theo.

Kattis hade shoppad fina lampor åt mig

De kommer bli så fina, en i sovrummet, den andra antingen i hallen eller gästrummet..

Fick även med mig en plånbok och en mascara, tur att jag har Kattis som handlar åt mig!!!
Hon kan det där.....;)

3 kommentarer:

  1. Visst kan jag :)
    Tack för igår det va trevligt!!
    Kram Kattis

    SvaraRadera
  2. Tack för tårtan Kattis...eller var det någon annan som gjort den kanske...:-)
    /Henrik

    SvaraRadera
  3. Vad får dig att tro det Henrik?! ;)
    Ibland är svärmor bra att ha, jag har så fullt upp med mina affärer just nu...
    /Kattis

    SvaraRadera