lördag 19 februari 2011

goa vänner

Igår kväll gjorde jag något jag inte gjort på sådär 15 månader....
Jag var ute med mina goa vänner Nathalie och Kathinka och åt mat och drack ett glas vin!!
Konstigt o kliva på bussen där fram o utan barnvagn.. kändes som något fattades..
Var helt uppspelt när jag satt på bussen o väntade på att få träffa mina vänner, utan att ha någon annan med sig att tänka på, kunde bara vara Sandra... Det var så trevligt att sitta o stri över ett glas vin!!!  Även om det blev en del barnprat,(stackars Kathinka) så var det lite som förr..=)
Det får bli fler sådana kvällar!!

Idag har vi haft folk hemma hela dagen, först kom familjen Dahlqvist med en massa fikabröd med sig-mycket trevligt!, sen dök Theos farfar upp och även hans mormor o morfar..

Mamma hade fått för sig att jag skulle prova min nya bakbok...

och jaa det ser gått ut iallafall, återkommer senare med receptet om det går att äta.....

3 kommentarer:

  1. såg att jag stavade GOTT fel...;)

    SvaraRadera
  2. Hej Sandragumman! Nu har jag hittat din blogg, kul! Så nu kan jag tjuvkika på vad som händer i ditt liv :-) Det verkar som att allt är strålande bra med dig, härligt! Mina barn tycker Theo är jättesöt! Och jag kan bara hålla med :-)Kram kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag tycker om att läsa din blogg! Kul at tdu uppdatera den så ofta! Jag tar gärna brödreceptet...fick en bakmaskin av F i julklapp...så nu är det utlovat nybakat 1 gång i månaden...kramis

    SvaraRadera