tisdag 15 februari 2011

Allahjärtans dag

Igår var det alla hjärtans dag, och jag tycker faktiskt om den dagen! Många säger att det bara är kommersiell skit osv. men jag tycker om att det finns en dag där man får visa sina nära o kära att man tycker om dem..
Det behöver inte vara något jätte stort med en massa presenter, utan bara något litet som visar att man bryr sig..(sen är det ju jätte kul o bra när man visar det alla vanliga dagar också) Själv fick jag en kokbok av min sambo, vet inte vad han menar med det riktigt...;)

nej då det var jättebra för jag skulle vilja lära mig att baka lite matbröd!! Är bara så trött på köpebröd, o mamma kan ju inte hålla på o baka åt mig jämt...

Jag bjöd faktiskt Henrik på en trerätters igår; jag som är så hajj i köket... Men det blev riktigt gott; skagentoast till förrätt, entrecote o hasselbackspotatis till varmrätt o Leilas mascarpone cheescake till efterrätt...


Både jag o Henrik hade varit o köpt allahjärtansdagspresent till Theo utan att den andre visste om det, o bägge hade köpt en bamsebok... ganska roligt..

Det bästa som hänt mig är mina två älsklingar!!

Hoppas alla hade en bra allahjärtans dag, här får ni en kram från mig i efterhand!!

4 kommentarer:

  1. Då är det du som bakar bröd åt mig sen ;)
    Kattis

    SvaraRadera
  2. Så fint sagt! och vilket bra kort!
    Kram
    Monica

    SvaraRadera
  3. Ja de skall vara snälla de där Theo och Henrik...har hört från säkra källor att de älskar sin mamma/sambo jättemycket!!!

    SvaraRadera
  4. Så nu ska du bli duktig på att baka. Jag tycker som du att köpebröd är tråkigt men tiden finns inte riktigt till att baka. Vilken fin bild på dina hjärtan! Kramar maria

    SvaraRadera