torsdag 10 februari 2011

köket del 3..

Så här ser vårt fina kök ut nu:
Köksinredningen är från ikea, köksluckorna är ståt, fönstrena är bytta till vita(men fönsterbrädena saknas..väntar...)
golvet är parkett i ask, kaklet är vitt
fläktkåpan är en Franke
taket är vitmålad panel, 136 kvm panel målat 3ggr...gissa om det var ett roligt projekt men fint blev det, jag kanske inte målade så mycket men jag kunde skylla på att jag var gravid;)
I panelen har vi satt in spottar.
Vi gjorde en öppning mellan köket och vardagsrummet.
Jag är super nöjd med vårat fina kök!!!

3 kommentarer:

  1. Halloj!
    Vad kul att du la ut länken till din blogg på facebook så jag kunde hitta hit!
    Jättefint kök, förstår att ni blev nöjda med det! =)

    Tittar in flera gånger!
    Ha en fortsatt trevlig torsdagkväll!
    // Maria Elfström

    SvaraRadera
  2. Hej Sandra
    Det är så kul att läsa din blogg - att kunna följa er och er vardag.
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Fint, fint, fint! Ett riktigt Sandra kök=) Kram Katta

    SvaraRadera