onsdag 2 februari 2011

fullt schema..

Godmorgon onsdag!

Jaha då har halva veckan gått, vart tar alla dagar vägen... har varit hemma i 6 månader nu:)
Vad har jag gjort alla de dagarna?????
Många säger att man längtar tillbaka till jobbet när man är hemma o är mammaledig, men inte jag!!!
Konstigt för det är inte så att jag inte trivs med mitt jobb, men det är kanske så att eftersom jag har dagarna(oftast) fulla så blir det inte så att jag tröttnar på att gå hemma med Theo..
Ångesten över att börja jobba smyger sig på mig även om vi inte har gjort upp här hemma när det är dags, men jag kanske ska återkomma i ämnet om ett halvår ungefär då kanske jag längtar tillbaka..
En sak jag däremot längtar till är när man får lite mera pengar i plånboken, mammapengen blir man inte rik på, konstigt det där, det är ju nu man har tid o ork att bränna pengar, vill ha saker till huset, till mig, till Theo...


Dagen idag är fullspäckad, fm ska vi på fika till Helena och lilla Oskar i föräldragruppen, sen blir det hörselvården och tillslut inredningsparty...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar