lördag 5 februari 2011

ensamma hemma

Ikväll är jag o Theo ensamma hemma, Henrik är ute o dricker öl med grabbarna..
Theo sover gött i sin säng medans jag slötittar på melodifestivalen.. oh my god vad är detta?

Idag har jag för en gång skull fått med mig Henrik ner på stan, det blev present till Meja, kläder till Henrik och ett par söta badbyxor till Theo!! Vi tog en fika på stan med Henriks mamma och sambo.
Efter stan var vi och kollade på tapeter till gästrummet, tror vi hittade en vi bägge tyckte om...(bilder kommer när det blir klart)

Fick fikabesök av mamma,pappa och faster, o min gulliga faster hade med ett fat till mig i present!!(trots att jag inte fyller år eller det är jul..)



Skulle egentligen ha kollat på en telefon på stan också, måste verkligen köpa mig en ny!!! Har funderingar på iphone eller experia, men vet inte alls vad man ska välja...dyrt och oteknisk, det enda jag vet är att jag vill ha en bra kamera i den.. någon som har något förslag??

1 kommentar:

  1. Sandra, vad glad jag blev när jag fick adressen hit! Bra att du börjat blogga!!! Nu kan jag ju följa er varje dag! Mysigt! Kram Katta

    SvaraRadera