söndag 6 mars 2011

utmaning 11, 12, 13

Oj nu har jag varit slarvig med att skriva...

Får börja med utmaningsbilderna:
Den 11:e bilden ska föreställa någon du kan berätta allt för, i det förra inlägget berättade jag om en av mina bästa vänner, på den här bilden är min andra bästa vän;
Nathalie är en person som verkligen bryr sig om alla, är genomsnäll och hittar alltid på en massa roliga saker att göra.

12:e bilden ska föreställa min vardag; den bilden får visa det jag gör helst en vanlig vardag, fikar...


vilken tur att jag köpte denna kaffemaskin till min sambo i julklapp, skönt att ha när man går hemma o är mammaledig;)


13:e bilden ska föreställa jag och en klasskompis; det föll sig så att jag i fredags träffade gamla gymnasieklasskompisar, en del som jag inte sett på många år..
Vi var på Tempel på hörnet och tittade på en barndomskompis,Sara som hade skivsläpp för en ny skiva hon spelat in. Det var en riktgt trevlig kväll med fin musik och många skratt åt gamla minnen:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar