torsdag 17 mars 2011

Perfect home...

Ja igår kväll hade jag ett mycket trevligt perfecthome party, tyvärr hade många som skulle kommit sjuka barn men vi som var där hade trevligt!! Umgås med vuxna människor utan massa småttisar är allt bra trevligt ibland!

Det var så mycket snyggt som hade kunnat få flytta in till mig direkt, om man hade haft obegränsat med pengar... :(




Två sådana här silverljusstakar blev det i allafall och en veckotavla som kommer bli gör fin i hallen.. sen fick jag en vas och en aloe vera kräm för att jag hade partyt..


Det håller på att titta fram en liten,liten tand i underkäken hos lillkillen!! Men än så länge är han lika go o glad som alltid!!! Bara för att jag skrev igår att han är så morgonpigg så sov han ända till halv 8 idag, med ett nattmål!!! konstigt att vakna o se att det är ljust ute, kändes som det var mitt på dagen..
Tyvärr kommer vi inte iväg på någon mamma-barn gympa idag, har blivit förkyld igen.. men vi får ta oss en tur ut i det fina vädret istället!!!

Ha en fin dag idag, det ska vi!!!! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar