onsdag 23 mars 2011

hemmafix..

godmorgon vänner!! ja det ser ut att bli en go och solig VÅRmorgon..

Ja nu är tankarna i våren.. vill piffa till i köket med lite vårfärger(är inne på rosa och turkost) bland det vita, vill vårstäda köksskåpen.. och vårfräscha upp här hemma!!


 Måste visa två fina tulpanbuketter jag fick förra veckan..
Denna fina bukett fick jag av min älskling, bara en helt vanlig dag:)



denna vårbukett fick jag av en kompis mamma när hon var här på besök


At man kan bli så glad åt lite fina blommor!!!!! skulle vilja ha färska fina blommor på bordet jämnt!

Vilken tur jag har som har en mamma som kan sy...
Dessa fina kuddar och vimplar har hon sytt, (tyg från Åhlens, panduro och Karin Mannerståls busungar)
Det ska bli en liten myshörna på golvet i Theos rum..

Nu ska vi fixa till oss och ta en promenad ut!! Ha en fin dag,kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar