måndag 14 mars 2011

fredag-måndag..

I fredags var jag och lunchade hos Kattis och goa Meja, vi tog oss en sväng på stan, jag hämtade ut min nya Iphone, gud vad jag är teknisk,TACK skoog för att jag ens fick igång den!!

Fredagkväll var jag o sambon ute o käkade alldeles själva! Theo ficka vara hemma hos sin mormor och morfar, gött att komma ut lite bara vi två! (måste man göra lite oftare)

Två kalas har vi avverkat denna helgen, 1års kalas för lilleViktor och lite fler år för Henriks mamma, har alltså blivit en hel del go mat och fika!!

Var även o fikade hos Maria, där det var Me and I party, Theo fick två t-shirtar, som han ska ha till sommaren( tog kort på dem men har inte riktigt lärt mig hur jag lägger upp dem från I-phonen...;)

Idag har vi varit och hälsat på alla goa arbetskollegor, vet inte om Theo tog ut sig helt för nu har han sovit flera timmar efter det...

Ha en skön kväll, här ska det bli städning:(
utmaningsbilderna kommer lite senare..

1 kommentar:

  1. Kul att se dej och lille Theo. Det var ett tag sedan nu. Han sken som en sol hela tiden. Växt rejält sen sist hade han oxå.
    Nu längtar jag ännu mer till att bli mormor ( konstigt att säga).Vi ses snart då!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera