onsdag 16 mars 2011

morgonpigg kille här..

Vi har en kille här hemma som tydligen inte behöver lika mycket sömn som sin mamma...
Vaknar tidigare och tidigare på morgonen o är pigg!! det är inte jag.. o sen sover han inte mycket på dagarna, bara om vi är ute med vagnen.. men han är ju alltid go o glad så han behöver nog inte så mycket sömn. Funderar på att ta tag i detta med nattmålen, alla säger att sina barn sover så på natten, men Theo vaknar o verkar mycket hungrig och spottar nappen lång väg när jag försöker med den...
Men folk säger ju att det är bara att bestämma sig, att de inte behöver äta på natten.. Tar tag i det någon dag, en natt med mycket ork o vilja!!

nu sover han gött brevid mig i soffan...

Igår var vi iväg till Kmti på ett mamma-barn pass, skönt efter någon veckas uppehåll..
Efter träningen blev vi bjudna hem till Nathalie o Elis på lunch, Therese och Svea var där också-mycket trevligt!!

Idag blir det till att baka lite, ska ha hem lite folk på perfect home party, ska bli riktigt trevligt!!Blir nog lite shoppat till vårat hem...

Jag tror jag lägger ner det där med foto-utmaningen, blev ett par dagar sen jag la in något så nu blir det bara jobbigt att försöka få ihop alla på en gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar