onsdag 30 maj 2012

Världens sämsta mamma :(

Hejsan!!

I söndags var det ju morsdag o jag fick så fina stolar av min lille son
men hade Theo vetat vad han vet idag så hade han nog inte gett mig de där stolarna....

Igår gjorde jag nämligen någon som man som förälder inte får göra!!!

Jag la Theo på skötbordet o kom på att jag behövde vatten på en trasa, en bit bort från skötbordet..................

På två sekunder låg Theo skrikande på klinkersgolvet...

Det blev färd in till akuten, efter ett antal timmar konstaterades det att han bara hade ett litet blåmärke i pannan!!!

så alla föräldrar en liten påminnelse- lämna inte barnet utan uppsikt!!!

Nu ska jag ta o leka lite m grabben här, kram

2 kommentarer:

  1. NEJ!!! Du är verkligen inte världens sämsta mamma!!!! Ibland tar man ett dumt beslut, eller brister i uppmärksamheten en sekund och olyckan är framme.... Och man mår skit, jag vet!! Men nu gick det ju bra och livet går vidare, med en något klokare mamma ;) Tänk nu på allt positivt du gjort för din älskling, hans trygghet i livet och hur stark du varit i allt det ni gått igenom tillsammans. Han älskar dig trots blåmärket <3 Kram till dig.... (PS.Det dåliga samvetet lättar något med tiden, jag lovar!!)

    SvaraRadera
  2. Vilket klokt inlägg! Jag håller med i allt. Du är nog en av de bästa mammor man kan önska sig!
    Kram
    Monica

    SvaraRadera