tisdag 1 maj 2012

Í´m back!!!!

Ja nu ska jag försöka vara tillbaka.. nu har jag inget att skylla på för nu har jag en fungerande dator!!! jippi!!! Tack snälla syster yster!!! :)

Jag ger den här bloggen en månad på mig, har jag inte kommit tillbaka i skrivande på den tiden så är det nog lika bra att lägga ner.....

Åhh vilken vår det blev helt plötsligt!!! :) Helgen har tillbringats mest ute!!!
Theo har verkligen njutit, o jag med!!!!

I lördags var jag på två mässor, den ena tyckte jag var riktigt dålig, FORM-inredning o trädgårdsmässa o den andra tyckte iallafall Theo om, HUSDJURSMÄSSAN..

studerar ormarna..

klappar en kanin.
Sen har vi haft en massa trevligt besök i helgen, kompisar ifrån Vara har varit här på fika o så har familjen Lindberg varit här-alltid lika TREVLIGT!!!!

Vi har satt upp spröjs i fönstren i allrummet, i köket passade de inte, suck, bara beställa nya...
Det blev jättebra, ser ut som ett helt annat hus!!!!

Det var allt för idag, om det finns någon därute som fortfarande läser trots att jag varit så dålig att skriva, Ha en skön kväll!!!kram

1 kommentar: