tisdag 8 maj 2012

fyra snart 2-åringar...

Godkväll!!!

Idag har det varit en riktig trevlig em!!

Vi blev hembjudna till Ulrika ifrån våran föräldragrupp.... Theo somnade inte innan vi skulle åka så jag tänkte först att, nej vi åker inte, Theo kommer nog bara bli trött o grinig...men sen så bestämde jag mig för att åka ändå... Åhh vilken tur att jag bestämde det, för vi hade så trevligt både jag och Theo!!

Det var riktigt längesedan vi sågs o barnen hade växt så o utvecklats på alla plan!
( Första gången vi träffades hos Ulrika låg de på varsin filt på golvet o kunde inte röra sig... o nu var det full rulle på alla!!!)

Ja full rulle, så det här blev den bästa bilden m alla 4 barnen...
Tänk att det snart gått 2 år....

Åhh fick se en jättegosig bäbis också!!! :)

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar