torsdag 28 juni 2012

SEMESTER!!

Ja nu har jag snart haft min första semestervecka....:)

Vi har delat upp semestern här hemma, så att Theo får vara hemma så mycket som möjligt...
Denna veckan har alltså jag semester tillsammans m Theo.

Vi började veckan nere i Göteborg hos syster yster, i måndags när vi kom ner så ösregnade det så vi tillbringade em på Universeum



En kul dag med mycket intressant att titta på o leka med!!!!!

När vi vaknade på tisdagen så var det strålande sol o vi packade picknick o åkte till Slottsskogen

Slottsskogen är som en gigantisk Mariebergsskogen med djur o lekplats..


På onsdagen gjorde vi ett försök att åka till Kungsbacka o gå i lite affärer, men jag har en son som inte tycker det är kul att sitta i vagnen el hålla mamma i handen, det roligaste som finns är att springa, springa så långt ifrån mamma o bara skratta, så gissa hur bra det gick med den shoppingturen...:(
Funderar på att skaffa en sele, kanske en löplina till hundar;)

Idag har jag ringt till rektorn på min sons förskola, nu hade det gått en och en halv månad sen vi hade möte..( hon skulle ringa efter några veckor)
Gissa om det var löst med resurs???  vi ringde i april o berättade att han behövde en resurs o hon skulle ta tag i det v. 32 när hon kommer tillbaka från semestern.. Gissa hur nöjda vi är...:( Han  börjar ju förskolan igen v.33 o tills dess hinner hon nog inte lösa det sa hon....(men en plan skulle hon ha kommit fram med...) Varför ska allt vara så jäkla krångligt!!!

Nej lite fotboll kanske.... godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar