onsdag 25 januari 2012

myshelg i dalarna..

I helgen har jag o min sambo varit i Tällberg, i dalarna.
En helg på hotell, bara slappa o må gött!!!


Det var en riktig myshelg med långa promenader, badande i bubbelpool, äta god mat o bara vara!!!!!!!!!
Riktigt härligt, vädret var kanon, kallt o mycket snö, riktigt vinterväder!!!
ÅHH Hotellfrukost!!!!
Tällberg var en mysig liten håla med små hantverksbodar o röda gamla stugor o hotell vid Siljanskant..

Visst ja- vi åkte längdskidor också...Nya skidor utan valla var ingen smart idé, (skyller på det i allafall;) )
Har sagt att jag ska ge längdskidor en chans till, med valla....

En kanon helg alltså!!!!!!!! hoppas ni där ute har det bra ni med!!

4 kommentarer:

  1. Mmmm, låter underbart!! Vilken helg!!

    SvaraRadera
  2. Så härligt det ser ut! Det var ni verkligen värda!!!
    Kram Monica

    SvaraRadera
  3. Har för mig att du inte var så vass på längdskidorna i Idre heller, så skyll inte på vallan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. det var nog ovallat då också;) men du Lindberg jag var iallafall med på allt i Idre jag!!! :)

      Radera