söndag 4 december 2011

"törlig" vecka med trevligt avslut...

Ja denna veckan har varit riktigt "törlig", en förkylning har kommit på besök.... Både Theo o jag har snorat, hostat o nysit hela veckan, ja så vi har fått hålla oss hemma.. o det är ju så att jag blir riktigt uttråkat av att bara vara hemma...:(

Så när fredagen kom var jag så nöjd över att jag o Kattis hade bokat en kväll med middag o Melissa Horn, trots att jag var rejält förkyld..


Det passade riktigt bra att bara sitta o lyssna o må gött efter en vecka instängd...

På lördagen tog vi en familjeutflykt till Kristinehamn, vi var till en jättemysig inredningsbutik, Lev vackert.
Där hade de en liten julmarknad, jag köpte en söt ljuslykta..
 

 När jag kom hem provade jag att göra Leilas saffransvåfflor.
 
Blev faktiskt rätt goda!!
Idag har vi haft en dag med besök hela dagen....
Först kom familjen Lindberg på besök :)
         
Goa grabbarna!!!

Fick en sådan fin rosbukett av dem!!!! Tack Elin!!


Efter att de lämnat oss kom både mina föräldrar och Henriks pappa. Nathalie och Elis tittade också ut en sväng.

Så nu när det är tyst i huset blir det en stund framför tv:n innan sängen väntar! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar