torsdag 29 december 2011

soffbordsproblem...

Vi har ett soffbordsproblem här hemma, eller inte vi kanske men jag, eller förresten jag har nog fått med mig Henrik också!!

Vi har ett fult ekimitations bord från Ikea...


med fyra vassa hörn!! Igår ramlade Theo o slog huvudet rakt i ett hörn, usch vad rädda vi blev men han hade tur, det gick bra!!

Jag kan säga att alla andra möbler här inne är vita, bersa eller svarta, passar det in??

Men nu har vi fått två olika bord som vi tänkte måla vita men bägge blev för höga...
Jag har i huvudet bestämt mig för ett gammalt runt bord men tyvärr kommer nog inte det fungera med våran låga soffa............

Världsproblem, jag vet;)

Hoppas ni har en bra dag i rusket...

2 kommentarer:

  1. Först min blåa fina skinnsoffa och nu mitt fina soffbord.....:-)

    SvaraRadera
  2. Ja det är synd om min kära sambo!! ingenting får han bestämma här hemma;), Sandra

    SvaraRadera