söndag 24 juli 2011

semestertripp.

Godkväll kära vänner!

Måste börja med att skriva av mig lite om den sjuka jäveln som härjat i Norge, det är så ofattbart att någon kan vara så kallblodig, så otroligt många människor som nu lider pga en enda person...
ja trots att man ser det hela tiden i tidningar och tv så kan man inte riktigt förstå... Tankarna går till alla anhöriga i Norge!!


Våran vecka har bestått av några semestertripper,
Vi började att åka o hälsa på Daniel o Anna-Maria o deras goa ungar! Vi hade en riktigt trevlig vistelse hos dem, god mat, trevliga vänner o några loppisrundor...


Vi åkte sen vidare till västkusten, till Ramsvik. Där tillbringade vi ett par goa dagar; räkor, hav, sol o några utflykter!!




Slutet på veckan blev en tur till mamma o pappas sommarstuga;



Jag måste tacka er gulliga som kommenterat mitt förra inlägg om Theos öron,tack,tack!!!


Nu är det bara tre veckor kvar innan jag ska börja jobba igen... Men vet ni vad, jag har ingen ångest! ( kanske beror på att jag bara ska jobba 2 1/2 månad o sen gå hem igen..)
Nej, det trodde jag inte men det ska faktiskt bli kul att börja jobba igen!


Ha en skön söndagskväll!!! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar