tisdag 26 juli 2011

loppis.. och VITA möbler

Godkväll!!

Jag har de senaste veckorna varit runt på lite olika loppisar, tycker det är jättekul!!!
Några av mina fynd jag gjort är



En gammal kotavla..



Idag styrde jag o Lina bilen med våra respektive mot Arvika, vi hade fått tips om en fin loppis i Brunskog..
Vi stannade vid alla loppisskyltar  på väg till Arvika, blev även en sväng på gammelvala, där de hade antik o samlardag..

Tack Anna-Maria, den i Brunskog var jättetrevlig, så tycker ni om loppis o bor i Värmland så rekommenderar jag er att åka till matildasbod.

Här är dagens fynd;



Och nu till er som tycker vårat hem består av alldeles för mycket vita möbler;)
Jag har målat.... en byrå


och ett avlastningsbord till altanen

o ja de blev vita.

Hoppas alla har en skön tisdagskväll!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar