måndag 16 maj 2011

trädgårdssoffa..

Godkväll!

Ja det blev en njutardag idag också... Slappat ute i trädgården, det är sådana här dagar man är sååå nöjd att man har en trädgård!!!!!!!

Denna fina bänk hittade vi på magasinet hos Henriks far, den var han snäll o skänkte till oss!!
Hade tänkt måla den men eftersom jag har fastnat i den shabby chic:a stilen så tycker jag den är fin som den är..

Idag när alla damer här i staden varit ute o vårrusat så tog jag på mig i-phonen och tog en egen tur i skogen(inte direkt något vårrus utan mer sakta lunk...)



Nu blir det slappa lite i soffan sen sängen, godnatt på er!!

1 kommentar:

  1. Nu var det ett tag sedan jag var här hos dig!
    Vilken fin soffa ni fått, fin modell!

    Läste i ett tidigare inlägg om Theos öron. Jag håller tummarna för att operationen går bra!

    Kram Maria

    SvaraRadera