fredag 6 maj 2011

jobbig vecka med ett positivt besked..

Nu har jag inte varit här på ett tag.... men har haft mycket annat VIKTIGARE att fundera över under veckan..


Det har hänt mycket under veckan, känslorna har varit upp o ner omvartannat...En jobbig vecka..

Har fått ett jobbigt besked under veckan men också ett mycket positivt besked!!

Har inte skrivit så mycket här om Theos små öron men för er som inte vet så är han döv.
Så tiden sen han föddes har varit en bergodalbana, hopp och förtvivlan omvartannat...

Nu har vi äntligen fått reda på att han ska få opereras, så att han med teknisk hjälp o med mycket träning så småningom kommer att kunna höra!!:)

Idag ska vi umgås o bara göra saker som theo tycker är kul efter två dagar på sjukhus o i bil..
Måste bara säga att han är så duktig, nöjd o go o glad större tiden på både sjukhusen och i bilen!!!

hoppas ni alla vänner har det bra, kram,kram

3 kommentarer:

  1. Jag är så glad för er skull. Ha det riktigt skönt i dag och ge Theo en stor kram från mig
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig nyhet, förstår ändå oron inför ingreppet! längesen vi sågs och jag ser på bilderna att lillkillen växer så det knakar, fin fin kille! Stor kram till er

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir för er skull, hoppas ni får en fin helg tillsammans, kram på er!

    SvaraRadera