måndag 11 april 2011

trevlig helg!!

Godkväll!!

Denna helgen har varit en mysig och trevlig helg!!

Syrran har varit här i helgen, hon fyllde år förra veckan så vi hade lite kalas för henne..
Men jag tycker det var jag som fick en väldigt fin present, Petra hade varit o köpt två fina porslinsbunkar (precis sådana jag ville ha!!men det visste inte hon, hon bara tyckte de passade mig:) ) till mig för att vi varit hundvakt åt Pepper..
Bunkar från IB Laursen


Söndagens väder resulterade i att vi grävde upp halva trädgården, tog bort träd, buskar, stenar och stockar..

Jag tvättade av altanen och trädgårdsmöblerna, nu kan det fina vädret fortsätta!!
En dag ute i trädgården hela dagen!! :)


Medans vi grejade där fixade H;s pappa tapeter till gästrummet, bilder kommer när golv och lister och foder är klart..

Fönsterbrädan i köket kom upp också!! Det blir det bilder på när jag fixat lite fina blommor..

Trevlig kväll på er govänner,kram

1 kommentar: