tisdag 8 november 2011

första lediga veckan..

Min första vecka på min mammaledighet har bestått av massa saker...

Började veckan med att ta en tur ner till Gekås-Ullared!!!
Det var ganska mycket folk där men, men... mycket roligt blev det handlat!!!!!


Andra dagen på veckan tog Theo sina första steg (han har gått förut om man släppt honom men aldrig självmant) Nu travar han på här hemma som bara den!! Balansen är sådär ibland men..


På onsdagen hade jag en så stor dag, fyllde nämligen hela 34år.... Nej blev lite kalas här hemma med son o sambo, fick en jättebra grind till kaminen (så att vi kan elda när Theo är vaken) och en fin tillbringare från IB Laursen. Kattis o Meja kom o hälsade på, på kvällen. Utav dem fick jag en jättefin kandelaber till vårat nya badkar o go badsalt o lotion!


På fredagen var jag o Theo o hälsade på Nathalie o Elis i deras nya fina hus, trevligt, trevligt!!


Veckan avslutades på relaxen på bomstad, med ett gäng goa tjejer!!! Gud vad gött o trevligt!!!!

Ja en fullspäckad vecka, man har fullt upp när man är hemma o är mammaledig:)

Hoppas allt är bra med er !! kram

1 kommentar:

  1. Låter som en kanonbra vecka! Skönt att vara hemma o med Theo igen! Fullt upp nu när han börjat gå kan jag tänka mig!

    Kram Maria

    SvaraRadera