måndag 15 augusti 2011

Sista veckan...

Ja nu har sista veckan gått på min mammaledighet....( ja för 2 1/2 månad, sen går jag hem igen..)

Sista veckan har vi hunnit med en hel del, varit i Göteborg o hälsat på syrran!!


En kvällstur på Liseberg.
och även varit till Stockholm på återbesök på Huddinge sjukhus med Theos CI, personalen där var mycket nöjda med hans framsteg!!!

När vi var i Stockholm var vi o hälsade på min universitetskompis Katta o hennes familj, även Jenny från universitet o hennes familj var där; alltid lika kul o träffa gamla vänner, synd att det blir så sällan...





Ja som sagt nu är det dax för jobb... Känns konstigt, har jag verkligen varit hemma ett helt år???
Ska bli kul o börja jobba men jag kommer nog sakna min lilla plutt... men som sagt det är för 2 1/2 månad..

Nej nu får jag ta o hoppa i säng snart, så man orkar en hel arbetsdag imorgon!! sovgott!

1 kommentar:

  1. Herrejisses vad tiden går fort!! Men skönt för dig att gå hem igen om bara en liten liten stund;)

    Va skönt att det gick bra i Huddinge för lillkillen! Duktiga Theo!

    Kramkram

    SvaraRadera